Το Παγκόσμιο Κύπελλο παρακολούθησε κυριολεκτικά ο μισός πλανήτης

Τα νούμερα της τηλεθέασης του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 που ανακοίνωσε η FIFA προκαλούν... ίλιγγο. Κανένα NBA, κανένα Super Bowl, που είχαν μικρότερη μέση τηλεθέαση κι από το πιο αδιάφορο ματς.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο παρακολούθησε κυριολεκτικά ο μισός πλανήτης
AP PHOTO/PETR DAVID JOSEK

Η FIFA δημοσίευε μία έρευνα της Publicis Media Sport & Entertainment (PMSE) για την τηλεθέαση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 και τα ευρήματα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά.

Η διοργάνωση που διεξήχθη στη Ρωσία μεταξύ 14 Ιουνίου και 15 Ιουλίου συγκέντρωσε συνολικά 3.572.000.000 ζευγάρια μάτια, πάνω από τον μισό πληθυσμό της γης ηλικίας τουλάχιστον 4 ετών.

Το κοινό που παρακολούθησε τους 64 αγώνες έστω και για ένα λεπτό από τις τηλεοράσεις του σπιτιού του υπολογίζεται σε 3.262.000.000 θεατές, ενώ υπάρχουν ακόμη 309.700.000 θεατές που είδαν τους αγώνες από ψηφιακές πλατφόρμες, σε καταστήματα ή σε δημόσιους χώρους.

Οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν τουλάχιστον 3 λεπτά του τουρνουά ανήλθαν σε 3.040.000.000, αύξηση κατά 10,9% σε σχέση με το τουρνουά του 2014. Εκείνοι που είδαν τουλάχιστον μισή ώρα αγώνα έφτασαν τα 2.490.000.000, ακόμα μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με τα 1.950.000.000 της Βραζιλίας.

Ο τελικός της Γαλλίας με την Κροατία στις 15 Ιουλίου συγκέντρωσε τα βλέμματα 1.120.000.000 τηλεθεατών, εκ των οποίων οι 884.370.000 από το σπίτι τους και οι υπόλοιποι 231.820.000 εκτός οικίας.

Ο μέσος αριθμός τηλεθεατών για κάθε αγώνα ήταν 191.000.000, με συνέπεια σχεδόν κάθε παιχνίδι από μόνο του να αποτελεί παγκόσμιο γεγονός. Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος, το Super Bowl του 2018 προσέλκυσε 104.000.000 τηλεθεατές, ο τελικός του NBA με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση παρακολουθήθηκε μόλις από 18.400.000 φιλάθλους, ενώ ο πιο δημοφιλής αγώνας στο World Series (μπέιζμπολ) είχε 17.600.000 τηλεθεατές.

'Αυτά τα νούμερα πραγματικά υποστηρίζουν τον ισχυρισμό ότι το Ρωσία 2018 ήταν το καλύτερο Παγκόσμιο Κύπελλο της ιστορίας. Είμαστε χαρούμενοι που είδαμε αύξηση στον μέσο χρόνο που οι τηλεθεατές βλέπουν έναν αγώνα, κάτι που δείχνει ότι προσφέρουμε στους φιλάθλους αυτό που θέλουν. Το γεγονός ότι ο μισός πληθυσμός του πλανήτη είδε το Παγκόσμιο Κύπελλο αντικατοπτρίζει όχι μόνο την υψηλή ποιότητα της βραβευμένης ζωντανής κάλυψής μας, αλλά επίσης ότι οι φίλαθλοι παντού διψούν για ποδόσφαιρο παγκόσμιας κλάσης', εξήγησε ο εμπορικός διευθυντής της FIFA, Φιλίπ λε Φλοκ.

Photo credits: AP Photo/Petr David Josek

News 24/7

24MEDIA NETWORK